Алматы қаласы Білім басқармасының
«№40 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектеп директоры:
+7(727) 254-62-31
Мектеп директорының орынбасарының ұ.т:
+7(727) 254-62-19
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
Жиынтық жұмыс тапсырмаларының құрылымы
26
тамыз
2020
Жиынтық жұмыс тапсырмаларының құрылымы
Жиынтық жұмыс тапсырмаларының құрылымы Жиынтық тапсырмаларға шығармашылық тапсырмалар, практикалық жұмыстар, диктанттар, шығармалар, эсселер, шағын тесттер, зерттеу тапсырмалары, жауап нұсқалары бар тест тапсырмалары кіреді. Тесттерде қысқа және егжей-тегжейлі жауаптарды қажет ететін көптеген жауаптары бар сұрақтар бар тапсырмалар бар: 1) көптеген жауаптары бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауапты таңдайды; 2) қысқаша жауапты талап ететін сұрақтарда білім алушы
«Оқытудың штаттық режимінде санитарлық талаптарды сақтау»   Формат. Қашықтан оқыту.  Оқу процесі мектепалды даярлық то птарда 1-11 (12) сыныптарда қашықтан ұйымдастырылады.  Оқу процесін қашықтан ұйымдастыру үшін мектеп интернет-платформаны таңдауы к
19
тамыз
2020
«Оқытудың штаттық режимінде санитарлық талаптарды сақтау» Формат.
Формат . Қашық тан оқыту . Оқу процесі мектепалды даярлық то птарда 1-11 (12) сыныптарда қашықтан ұйымдастырылады. Оқу процесін қашықтан ұйымдастыру үшін мектеп интернет-платформаны таңдауы керек. Қашықтан оқыту процесі санитарлық-эпидемиологиялық ережелер мен нормалардың (бұдан әрі-Санитарлық нормалар) талаптарын және оқу уақытын ұтымды пайдалануды ескере отырып, синхронды және асинхронды форматта да өтуі мүмкін. Бұл жағдайда сабақтар екі форматты біріктірумен немесе тек асинхронды форматта
Қашықтан өткізетін сабақты әзірлеу алгоритмі.
19
тамыз
2020
Қашықтан өткізетін сабақты әзірлеу алгоритмі.
Қашықтан өткізетін сабақты әзірлеу алгоритмі. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы орта білім берудің типтік оқу бағдарламаларына сәйкес қашықтан сабақтың тақырыбын анықтаңыз. 1.Қашықтан сабақтың түрі анықталады (жаңа тақырыпты оқу, жаңа материалды зерттеуді жалғастыру, қайталау, өзіндік жұмысты жүргізу, рефлексия және кері байланыс, онлайн - тестілеу, виртуалды зертханалық жұмыстар және т. б.). Сабақтарды келесі құрылым мен мазмұн бойынша әзірлеу ұсынылады 2.1.   Пән, сынып 2.2.
Мұғалімнің имиджі және этикетті сақтау.
19
тамыз
2020
Мұғалімнің имиджі және этикетті сақтау.
Мұғалімнің имиджі және этикетті сақтау. Мұғалімі сырт келбеті ұқыпты болуы керек, киімнің классикалық қатаң нұсқасына артықшылық беру керек. Сөйлеу мен дикцияны алдын-ала пысықталуы тиіс. Мұғалім аудиторияны өзіне орналастыра отырып, виртуалды ортада қолайлы психологиялық ахуал туғызуы керек. Әр түрлі мультимедиялық технологиялар арқылы оқу процесінде қатысушылардың бір-бірімен интерактивті өзара әрекеттесуі кезінде мұғалім мыналарды ескеруі керек: - сөйлеу тілдік нормаларға сәйкес болуы тиіс.
ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСУШЫ ПЕДАГОГТЕРДІҢ ҚЫЗМЕТІ
01
сәуір
2020
ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІНЕ ҚАТЫСУШЫ ПЕДАГОГТЕРДІҢ ҚЫЗМЕТІ
 ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ: қашықтықтан оқыту жағдайында білім алушылар мен олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) психологиялық қолдау көрсету бойынша ұсыныстар әзірлейді; білім алушылармен, ата-аналармен (заңды өкілдерімен) онлайн-кеңес өткізеді; онлайн ойындар өткізеді. СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: ата-аналарды (заңды өкілдерді) қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы оқыту процесі туралы, кестедегі өзгерістер туралы, білім алушыларға кері байланыс беру туралы, оқу барысы мен оқу нәтижелері туралы,
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ  СЕМИНАР
15
мамыр
2015
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ СЕМИНАР
"Өрлеу" ұлттық мұғалімдердің біліктілігін арттыру орталығы қатысқан республикалық семинар География пән мұғалімі:  Тобықпаева Айжан Макемгалиқызы  тақырыбы: "Қазақстан қорықтары" Шеберлік сабағы:
Бастауыш сыныптар  бірлестігі
11
мамыр
2015
Бастауыш сыныптар бірлестігі
Құлтай Ғалымкүл Диханбайқызы Ғалымгүл Диханбайқызы - 2006 жылдан бастап бастауыш сынып мұғалімі болып қызмет атқарып келеді. Үшінші деңгейлі курсын аяқтаған. Оқытудың интербелсенді жаңа әдіс-тәсілдерін қолданады. Оқушылардың танымдық, ізденімпаздық қабілеттерін дамыту мақсатында логикалық, деңгейлік шығармашылық тапсырмаларды орындатуды дағдыға айналдырған. Сабағында әр баланың жеке мүмкіндігін аша отырып, әрқайсысын шығармашыл тұлға етіп қалыптастыруда топтық және жұптық жұмыс түрлеріне ерекше
Бастауыш сыныптар  бірлестігі
11
мамыр
2015
Бастауыш сыныптар бірлестігі
Сыдықова Сандуғаш Мүпталқызы Сыдықова Сандуғаш Мүпталқызы - 2005 жылдан бастап бастауыш сынып мұғалімі болып қызмет атқарып келеді. Оқытудың интербелсенді жаңа әдіс-тәсілдерін қолданады. Оқушылардың танымдық, ізденімпаздық қабілеттерін дамыту мақсатында логикалық, деңгейлік шығармашылық тапсырмаларды орындатуды дағдыға айналдырған. Сабағында әр баланың жеке мүмкіндігін аша отырып, әрқайсысын шығармашыл тұлға етіп қалыптастыруда топтық және жұптық жұмыс түрлеріне ерекше мән береді, сөйтіп
Бастауыш сыныптар  бірлестігі
11
мамыр
2015
Бастауыш сыныптар бірлестігі
Бекшоинова Райгүл Солтанбекқызы Райгүл Солтанбекқызы - 2002 жылдан бастап № 40 мектепте бастауыш сынып мұғалімі болып еңбек етіп келеді. Қазіргі күнде №40 жалпы білім беретін мектепте 4 дүркін бастауыш сынып түлектерін ұшырды. Ұстаз жаңа оқыту технологияларының түрлі әдіс-тәсілдерін тиімді қолданып, оқушылардың логикасын дамыту, ойлау қабілеттерін қалыптастыру бағытында тыңғылықты нәтижеге ұмтылады. Өзінің жеке әдістемелік қорында көрнекіліктер, дидактикалық таратпалы материалдар,
Жаратылыстану  пәндер бірлестігі
11
мамыр
2015
Жаратылыстану пәндер бірлестігі
Гайненова Альфия Избасарқызы Гайненова Альфия Избасарқызы 2007 жылдан бастап Алматы қаласы, № 40 мектепте жұмыс атқарып келеді. Альфия Избасарқызы – мектепте информатиканы оқытуды жоғары деңгейде жүзеге асырып жүрген ұстаз. Ол оқытудың жаңа технологияларын, озық іс-тәжірибелерін тиімді пайдалануда үнемі ізденіс танытады. Сабақты шебер ұйымдастырады. Оқытудың психологиялық шарттарын құра білуі өнеге бола алады. Балаларды ақпараттық ойлауға үйретеді. Оның шәкірттері ақпараттық теория негіздерін
Бастауыш сыныптар  бірлестігі
11
мамыр
2015
Бастауыш сыныптар бірлестігі
Абилдаева Айгүл Бөлкенбайқызы Айгүл Бөлкенбайқызы 2004 жылдан бері №40 мектепте бастауыш сыныптарының мұғалімі болып қызмет етіп келеді. Оқушыларға сапалы білім, саналы тәрбие беруде жақсы қырынан көрініп, өзін шығармашылықпен жұмыс істейтін ұстаз ретінде көрсете білді. Ол – оқушыға терең білім мен тәрбие бере отырып, жеке тұлға қалыптастыруды өзінің ұстаздық мұраты деп біледі. Бастауыш сыныптарда оқушылардың білуге деген ынтасы мен мүмкіндігін толық ашу және сабақ барысында алған білімдерін
Қазақ тілі мен әдебиет  бірлестігі
11
мамыр
2015
Қазақ тілі мен әдебиет бірлестігі
Базаралиева Света Мергалиқызы Базарлиева Света Мергалиқызы 2005 жылдан бері № 40 мектепте қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен сапалы әрі тиянақты білім беріп келеді. Ол өз сабақтарында оқытуды жеке тұлғаға бағыттауды жүзеге асырып, әрбір оқушының ойлау, сөйлеу, тілдесу қабілеттерін дамытумен бірге, шығармашылыққа үйретеді. Осыған орай интербелсенді оқыту технологиясын қолданып, топтық, жұптық, жекелей жұмыс түрлерін үйлестіре ұйымдастырады. Мұнда диалог, сұқбат, дебат, пікірталас сияқты белсенді