Алматы қаласы Білім басқармасының
«№40 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Мектеп директоры:
+7(747) 624-17-35
Мектеп директорының орынбасарының ұ.т:
+7(707) 1671124
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
Баланы өз бетінше жұмыс істеуге және оқуға қалай ынталандыруға болады?
28
тамыз
2020
Баланы өз бетінше жұмыс істеуге және оқуға қалай ынталандыруға болады?
Баланы өз бетінше жұмыс істеуге және оқуға қалай ынталандыруға болады? Баланың оқуға деген ынтасын арттырудың ең танымал себептері: білімді және жан-жақты болуға ұмтылу, қарым-қатынас шеңберін кеңейту ниеті, өз таланттарын ашуға және көшбасшы болуға ұмтылу, оқу «қажеттілігі» (оқушы мәртебесі). Мотивацияда жеке үлгі үлкен рөл атқарады. Балалар жан-жақты ересектердің әрекеттерін қайталайды. Егер мұғалімдер, ата — аналар үнемі кітап оқып, өмір бойы оқуды жалғастырса, мәдениетке қызығушылық танытса
1-сыныпта бағалау жүргізілмейді.
28
тамыз
2020
1-сыныпта бағалау жүргізілмейді.
1-сыныпта ба ғ алау ж ү ргізілмейді . Карантин, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар жағдайында білім алушылардың оқу жетістіктері балл қою арқылы формативті бағаланады. Бұл ретте қалыптастырушы бағалау үшін 2-11 сыныптарда 1-ден 10 балға дейін балл қойылады. Кері байланыс беру үшін педагогтер электрондық журнал айдарларын қолданады. Қажет болған жағдайда бағалау ережелерін әзірлеушілерден Ы. Алтынсарин - ұлттық білім академиясының  мамандарынан nao.kz сайтындағы
Ата-аналардың (балалардың заңды өкілдерінің) жауапкершілігі):
27
тамыз
2020
Ата-аналардың (балалардың заңды өкілдерінің) жауапкершілігі):
Ата-аналардың (балалардың заңды өкілдерінің) жауапкершілігі): - баланы қашықтан оқыту үшін қолайлы жағдайлар жасау (жұмыс орнын анықтау, баланы қолдау, оның дербестігі мен бастамашылдығын дамыту); - компьютер мен интернетті қауіпсіз пайдалану бойынша ұсынымдардың орындалуын бақылауды қамтамасыз ету; - баланың оқу кестесі мен оқу тапсырмаларын орындауын бақылауды қамтамасыз ету; - мектеппен, сынып жетекшісімен, пән мұғалімдерімен байланыс; – егер отбасы білім беру ұйымымен қажетті техникамен
Жиынтық жұмыс тапсырмаларының құрылымы
26
тамыз
2020
Жиынтық жұмыс тапсырмаларының құрылымы
Жиынтық жұмыс тапсырмаларының құрылымы Жиынтық тапсырмаларға шығармашылық тапсырмалар, практикалық жұмыстар, диктанттар, шығармалар, эсселер, шағын тесттер, зерттеу тапсырмалары, жауап нұсқалары бар тест тапсырмалары кіреді. Тесттерде қысқа және егжей-тегжейлі жауаптарды қажет ететін көптеген жауаптары бар сұрақтар бар тапсырмалар бар: 1) көптеген жауаптары бар сұрақтарда білім алушы ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауапты таңдайды; 2) қысқаша жауапты талап ететін сұрақтарда білім алушы
«Оқытудың штаттық режимінде санитарлық талаптарды сақтау»   Формат. Қашықтан оқыту.  Оқу процесі мектепалды даярлық то птарда 1-11 (12) сыныптарда қашықтан ұйымдастырылады.  Оқу процесін қашықтан ұйымдастыру үшін мектеп интернет-платформаны таңдауы к
19
тамыз
2020
«Оқытудың штаттық режимінде санитарлық талаптарды сақтау» Формат.
Формат . Қашық тан оқыту . Оқу процесі мектепалды даярлық то птарда 1-11 (12) сыныптарда қашықтан ұйымдастырылады. Оқу процесін қашықтан ұйымдастыру үшін мектеп интернет-платформаны таңдауы керек. Қашықтан оқыту процесі санитарлық-эпидемиологиялық ережелер мен нормалардың (бұдан әрі-Санитарлық нормалар) талаптарын және оқу уақытын ұтымды пайдалануды ескере отырып, синхронды және асинхронды форматта да өтуі мүмкін. Бұл жағдайда сабақтар екі форматты біріктірумен немесе тек асинхронды форматта
Қашықтан өткізетін сабақты әзірлеу алгоритмі.
19
тамыз
2020
Қашықтан өткізетін сабақты әзірлеу алгоритмі.
Қашықтан өткізетін сабақты әзірлеу алгоритмі. Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы орта білім берудің типтік оқу бағдарламаларына сәйкес қашықтан сабақтың тақырыбын анықтаңыз. 1.Қашықтан сабақтың түрі анықталады (жаңа тақырыпты оқу, жаңа материалды зерттеуді жалғастыру, қайталау, өзіндік жұмысты жүргізу, рефлексия және кері байланыс, онлайн - тестілеу, виртуалды зертханалық жұмыстар және т. б.). Сабақтарды келесі құрылым мен мазмұн бойынша әзірлеу ұсынылады 2.1.   Пән, сынып 2.2.
Мұғалімнің имиджі және этикетті сақтау.
19
тамыз
2020
Мұғалімнің имиджі және этикетті сақтау.
Мұғалімнің имиджі және этикетті сақтау. Мұғалімі сырт келбеті ұқыпты болуы керек, киімнің классикалық қатаң нұсқасына артықшылық беру керек. Сөйлеу мен дикцияны алдын-ала пысықталуы тиіс. Мұғалім аудиторияны өзіне орналастыра отырып, виртуалды ортада қолайлы психологиялық ахуал туғызуы керек. Әр түрлі мультимедиялық технологиялар арқылы оқу процесінде қатысушылардың бір-бірімен интерактивті өзара әрекеттесуі кезінде мұғалім мыналарды ескеруі керек: - сөйлеу тілдік нормаларға сәйкес болуы тиіс.
Назад 1 2 Вперед